Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2018 15:20 - Изложба на пъзели "White and Marry"
Автор: lovepuzzles Категория: Хоби   
Прочетен: 239 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 ☃☃☃ Здравейте и Добре дошли! ✮✮✮

Казвам се Йовилина Тончева и пъзелите са мое хоби вече доста години. Колекцията ми наброява повече от 500 пъзела, и продължава да расте. Не помня точно как се запалих по реденето, но помня, че видях статия за поставен рекорд в Гинес, за най-голяма колекция пъзели и си казах, че трябва да го подобря! Майка ми беше най-големия подстрекател и все още е – реди заедно с мен когато има възможност, поръчваме пъзели заедно и така се стигна и до събитието, на което Ви каня!

В месеца на най-топлите прегръдки Ви каня да посетите една малко по-различна изложба! На 8ми и 9ти декември, в обновената зала ЗАЛА 1, ще представя част от колекцията си пъзели, и по-точно зимни и коледни картини. Изложбата  White and Marry” е едно огромно предизвикателство, тъй като пъзелите са събирани и редени в различни години, и „изравянето“ им от под легла, шкафове и други подобни пъзело-съхраняващи предмети си е едно своеобразно пътуване в миналото. Изложбата не само цели да покаже чистотата на току-що падналия сняг и меката светлина на коледните лампички, но и да разпръсне малко вълшебен прашец. Решила съм да се разделя с  част от пъзелите си (наредени или не), в името на едно "състояние", за което напоследък се говори все повече – умишлено не го наричам заболяване, защото не го приемам като такова. Със събраната от продажбите сума бих искала да подаря пъзели и/или други игри на сдружение „Аутизъм днес“ Защо на тях? Макар и малко известно хобито ми в Бълария, то е много полезно за хората с аутизъм. Пъзелите помагат на децата и младежите с аутизъм да подобрят уменията си за справяне с проблеми, да тренират паметта и концентрацията си, да развиват фината моторика и още куп други добринки.

Както вече казах – за най-голям подстрекател и спонсор за изложбата, ще обвиня моята майка - Стефка, която от години ми подхвърля, подмята, натъртва и изпраща в кашони коледни пъзели, с една едничка цел – да я поканя на изложба! Ето на – вече е официално! Също бих искала да благодаря на моя прекрасен съпруг - Евгени, че все още не ме е изгонил да живея в кашоните от пъзелите, а само кротко ми напомня "Няма вече място!". Знам, знам! Тук на помощ се включва другия пъзел-ентусиаст - Виктор Иванов, който на драго сърце пък приема някои от пратките, и активно се включи в организацията на това събитие.

 ☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮☃⁂✮

Кога? 8-9 декември, 19ч,

Къде? Зала 1, ул.Дондуков N11 (втори етаж)

Какво? Пъзел – изложба „White and Marry”

Вход: Възрастни – 2лв , Деца до 12г – безплатно, Деца над 12г – 1лв

Купи пъзел = подари пъзел/игра на Сдружение „Аутизъм днес“




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lovepuzzles
Категория: Хоби
Прочетен: 5446
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031